Gå til innhold

Irritert på den smokkereklamen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den? Som sier at barn som har brukt smokk får skjevt bitt..

Også sier dama "dette er en alvorlig helseskade som krever tannregulering"..

Hummm.... Det som krever tannregulering en alvorlig helseskade??

Jøss.. Jeg som trodde alvorlig helseskade var noe som var potensielt dødelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg som reagerte på ordvalget i denne reklamen?

Skrevet

Har ikke sett den jeg. Hadde sikkert reagert om jeg hadde sett den.

Skrevet

Nei ikke bare du! Jeg kokte innvendig når jeg hørte det. Kommer fra en familie hvor både mamma og pappa er tannleger og har aldri i livet hørt dem si at det er en helseskade med skjevt bitt. Jeg har skjevt bitt uten å ha brukt smokk (brukte tummen =) men hverken mamma eller pappa syntes det var noe behov i det hele tatt å gi meg tannregulering for det.

Skrevet

Min sønn har tannregulering for skjevt bitt. Han har ALDRI brukt smokk eller tommel

Skrevet

Jeg har også reagert på den.

Reklamen er så lavmåls at jeg kommer til å boikotte produktet av ren irritasjon. Stiller meg forøvrig skreptisk til at denne smokken er så utrolig mye sunnere enn alle de andre "ortopedisk korrekte" smokkene som eksisterer der ute.

Skrevet

På motsatt side av skalaen er slike som meg:

Jeg brukte smokk og tommel til jeg var 7! Elsket smokken min. Husker at moren min kastet alle sammen, og jeg gikk rundt og lette etter tomflasker som jeg kunne pante for å kjøpe nye!

På tide å slutte da kanskje- ikke helt smårolling lengre liksom :-D

Dette var leeenge før smokkene ble ortopedisk korrekte, og jeg har aldri trengt tannregulering.

Skrevet

Jeg brukte også tommelen til jeg begynte på barneskolen. Har aldri hatt behov for tannregulering. Mens min bror som aldri brukte smokk eller tommel hadde et kjempeoverbitt...

Skrevet

Jeg brukte smokk da jeg var liten og fikk akkurat samme problemene som nevnt i reklamen. Brukte regulering tidlig i tenårene. Men alvorlig helseskade....nei det har jeg aldri fått beskjed om at jeg hadde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...