Gå til innhold

Datoen er satt:-)


gep68 har fått jenta:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

gratulerer:=) Håper selv på å få ks i den den tiden. Har fått avslag på kk bergen men fast legen min prøver nå å få meg opp på voss. Jeg har termin 29 des..når er din? håper snart jeg får svar fra voss,pyton å gå å vente....venter jente her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig termin 23 desember. Så jeg får ks 10 dager før. Godt å vite når nurket kommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når fik dere vite når dere skal legges inn ? venter på svar ang. datoen for ks enda jeg . skal på sykehuset den 13 og ha jormorsamtale igjen . jjeg... har termin 24 dec , venter ei lita tulle jeg og .... gleder meg masse .koselig å se at det er mange som venter jenter ... har 2 gutter fra før så dette blir så stas .. endelig blir det litt mere feminint rundt meg her ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter gutt jeg :) har jente fra før :) skal ha ks den 28.desember på sørlandets sykehus kr.sand pga nyreprob i dette svangerskapet og traumatisk fødsel sist..ønsker dere alle lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å hehe fikk dato på fredag som var,hadde da min 3.samtale og prata alene med overlegen som skal gjøre snittet,fikk ordnet alt på den samtalen så nå er alt i boks.legges inn dagen før og hvis noe skjer før datoen (som er 9 dager før termin) så blir det til at de stanser riene mine med en sprøyte og utfører ks`et der og da,hvis ikke hastesnitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da :-) Jeg skal selv ha planlagt ks på SUS 18.12 :-) Gleder meg sånn til å treffe den vesle jenta vår. Er det ditt 4. ks? Jeg hadde hastesnitt med førstemann, så dette blir ks nr. 2 for min del.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fødte 1 mann normalt etter 36 timer med rier og knekt halebein,og han var ikke store karen han var 2690.

 

Så dette blir mitt 3ks siden ungene er blitt større ved fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...