gep68 har fått jenta:-) Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Om 5 uker og 2 dager blir jeg mamma for 4 gang:-). Skal ha ks den 13 desember:-)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Så godt det må være å ha en dato 13.desember er jo ikke lenge til nei herregud så fort tiden går
"gullet" Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 ja er det ikke en hærlig følelse :-) jeg skal ha KS 17 desember... og ser så absolutt fordelen m og vite når den lille kommer..
Niem og Patrick Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Då må hu jo nesten hetta Lucia Skal du ha ks på Haugesund sykehus? Såfall e da ikkje umuligt at me e der samtidig
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 Ja det er på Haugesund Sykehus. Oj har ikke kommet på at det er Lucia dag da:-). Kanskje vi møtes:-)
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Å så deilig!!! Har nylig fått dato selv, og endelig kan man lissom slappe av og roe seg ned får man VET jo når barnet kommer!! Jeg håpet å få rundt 13-14 jeg også, men det ble litt for lang tid ifht termin 4 januar. Men nå får du nyte tiden frem til Lucia dagen! Masse lykke til!!!!
pandabjørn Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 ja er det ikke deilig å fått en dato til den lille skal komme.. jenta mi kommer om 15 dager, og jeg gleder meg til å bli 2barns mamma )
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Så urettferdig å vite datoen Æsj, må gå her jeg til hun bestemmer seg for å komme ut. Men ville ikke valgt keisersnitt hvis jeg ikke måtte men dere får ha lykke til, her må det skje noe etterhvert
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2007 Må innrømme at det er litt rart å vite den datoen så får jeg en baby:-). Men hvis jeg skulle ha født normalt så hadde det nok blitt på julaften med min flaks:-)
Niem og Patrick Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Hehe, jeg har også muligheten for julaften;) Men har fått en følelse av at den kommer før termin.. aner ikke hvorfor men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå