Gå til innhold

I dag fikk jeg vite datoen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 5 uker og 2 dager blir jeg mamma for 4 gang:-).

Skal ha ks den 13 desember:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt det må være å ha en dato :) 13.desember er jo ikke lenge til nei :) herregud så fort tiden går :)

Skrevet

ja er det ikke en hærlig følelse :-) jeg skal ha KS 17 desember... og ser så absolutt fordelen m og vite når den lille kommer..

Skrevet

Då må hu jo nesten hetta Lucia ;)

Skal du ha ks på Haugesund sykehus? Såfall e da ikkje umuligt at me e der samtidig :)

Skrevet

Ja det er på Haugesund Sykehus. Oj har ikke kommet på at det er Lucia dag da:-).

Kanskje vi møtes:-)

Skrevet

Å så deilig!!! Har nylig fått dato selv, og endelig kan man lissom slappe av og roe seg ned får man VET jo når barnet kommer!! Jeg håpet å få rundt 13-14 jeg også, men det ble litt for lang tid ifht termin 4 januar.

Men nå får du nyte tiden frem til Lucia dagen!

Masse lykke til!!!!

Skrevet

ja er det ikke deilig å fått en dato til den lille skal komme..

jenta mi kommer om 15 dager, og jeg gleder meg til å bli 2barns mamma :))

Skrevet

Så urettferdig å vite datoen :P Æsj, må gå her jeg til hun bestemmer seg for å komme ut. Men ville ikke valgt keisersnitt hvis jeg ikke måtte :P men dere får ha lykke til, her må det skje noe etterhvert

Skrevet

Må innrømme at det er litt rart å vite den datoen så får jeg en baby:-). Men hvis jeg skulle ha født normalt så hadde det nok blitt på julaften med min flaks:-)

Skrevet

Hehe, jeg har også muligheten for julaften;) Men har fått en følelse av at den kommer før termin.. aner ikke hvorfor men.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...