Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 hvor lang syklus regner legen ut i fra da?
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 6. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2007 Er det 28 dagers syklus?
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Legen teller termindatoen fra første dag i siste mensen. De tar ikke hensyn til hvor lang syklus du har. Men hvis du losser egg langt ut i syklusen vil sannsynligvis din termindato endres noe når du tar ultralyd, for da ser de hvor stort fostret er og vet da bedre hvor langt du er på vei.
Allybeen ♂ ♂ ♀ Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Dette har jeg lurt på ofte også! Jeg har veldig uregelmessig mens. Prøver ikke å bli gravid nå, eller er det, men har tenkt på dette likevel. Uten bruk av p-piller som stabiliserer syklusene, så har jeg kun menstruasjon noen ganger i året.. sånn ca.3-4.. har ingen ide om når den kommer. Noen ganger er det 60 dager mellom, andre ganger kan det plutseli være 90 dager mellom. Vet liksom aldri. Så f.eks dersom jeg ble gravid på dag 70 etter etter siste menstruasjon, så går det jo ikke an å regne termin ut ifrå det! Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå