Gå til innhold

SPARK-De med morkaken forran.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjennte du liv første gangen?

Er i uke 16+2 og har morkaken forran.........kjenner lite eller ikke no :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

jeg fikk bedskjed først nå i uke 27 at min morkake lå foran. dette var på 3 D Ul at hun sa at det sto på journalen min. Men på denne Ul så hun at det ikke lenger var tilfelle, så da ble det lettere å ta fine bilder!

Over til ditt spørsmål: Jeg har ikke merket noe til at morkaka lå foran, det har vært masse liv tidlig! men er i mitt tredje sv.skap og da merker man det jo veldig raskt i forhold til bevegelser. Er det ditt første? uansett er det mange som ikke merker spark så tidlig, så det trenger ikke ha noen sammenheng. Du er jo kun 16 uker på vei, er ikke sikkert du kjenner noe før i uke 18-20. dette er helt inviduelt!

men gled deg, det er verdt å vente på de første sparkene!!

Skrevet

Jeg kjente det første gang 18+4 =)

Skrevet

Hei!

Jeg har morkaka foran (mitt første barn). Og begynte å kjenne litt boblefølelser i magen v uke 18 sånn ca, og så har jeg de siste dagene begynte å kjenne ørsmå spark inni, 20 uker er jeg nå. Så regner med at det bare øker på utover nå. Men alt er jo veldig individuelt da :-) Men kanskje du kan regne med noe rundt der :-) Lykke til

Skrevet

Spark utenpå magen:

18+2 med førstemann

17+3 med andre.

Begge gangene med morkaka framme

Skrevet

jeg har også morkaka foran og er 19+5 ,kjennr ikke bevegelser og ikke har jeg fåt mage som ynes heller..sukk

Skrevet

hei!

jeg har morkaka forran jeg også!og det har stor betydning mht. det å kjenne spark! det sa jordmor og lege!

jeg er nå i uke 23 og har kjent bobler i noen uker og spark de 3 siste ukene.. men det er ikke hver dag opg det kan gå et par dager før jeg kan kjenne noe som helst!

sambo kjente spark for første gang på lørdag! og noen ganger så ser jeg det utenpå magen!

han sparker aldri foran ved navelen, det er alltid på sidene!

Skrevet

hei:) jeg er 24 uker på vei, å kjenner liv vær dag flere ganger om dagen!:D kjente det 1 gangen rundt uke 21.

det kommer tidsnok, du har noe å glede deg til!

Skrevet

Heisann!

Jeg har også morkaka foran og er 18 uker imorra. Har kjent de sommerfugl bevegelsen i en ukes tid nå men i de siste tre dagene har de vært sterkere og oftere. Jeg kjenner det opptil flere ganger om dagen.

Jeg kjenner også bare kiling på sidene. Først gjerne på høyre side (mest der forresten), så sekunder etterpå, så kjenner jeg det på venstre side. Er ganske aktiv der inne, ihvertfall det jeg har sett på UL. Snur seg frem og tilbake... Hihi.. skjønne skapning!

Gleder meg villt til å kjenne skikkelig spark og at mannen min også kan kjenne det.

Skrevet

Denne gangen har jeg morkaken forran og har kjennt spark mye senere. Tror jeg var i uke 20 før jeg kjennte noe ordentlig spark. Det er ikke før den siste uka, kanskje dagene, jeg har kjennt spark flere ganger om dagen. Masse liv på kvelden =0)

Er 24 uker i morra.

Med førstemann kjennte jeg fra uke 17 mener jeg å huske....

Skrevet

hei:)

Jeg kjennte ordentli spark første gang uke 19+0. Jeg har også morkaka foran. Men det er jo ikke som om den dekker hele flata foran kan man si.både kjenner å ser det på sidene og rett over symfysen. Nå kjenner jeg det foran også. er 20+2 i dag.

Skrevet

Jeg var sikker på at jeg kjente liv i slutten av uke 17. Er nå 20+5 og det romsterer veldig der inne til tider!!=) Han begynner å få litt mer kraft i sparkene nå, så pappa`n kjenner det godt han og c",)

Du kjenner det før du vet ordet av det, bare slapp av. Noen kjenner det tidlig, andre senere.

Lykke til videre!

Skrevet

*TUSEN TAKK for svar.....

Dette er mitt 4 svangerskap,men har kun 1 levende....

Så jeg er ganske hysterisk om dagen....Naturlig nok!

*vel,vel da får jeg smøre meg med tolmodighet.....

Klemmer

Skrevet

Kjente bobling når jeg var litt over 15 uker (veldig lite), å første gang jeg kjente bevegelse utenpå magen var jeg 18+5.. Nå de siste to ukene har jeg kjent bevegelse på utsiden masse ganger i løpet av dagen (er 22+5 nå)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...