Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg må slå et slag for fotokalender! Jeg bestilte på nett, til besteforeldre og diverse andre med bilder av Mia så klart (noe annet skullet att seg ut hehe) og jeg fikk de i dag. De er på fotopapir, så om man liker et bilde ekstra godt kan man godt rammet det inn om man vil. Det ble ihvertfall kjempefint og jeg ville bare anbefale det videre! De fleste besteforeldre ønsker seg vel bilde av barnet til jul, og nå kan de få nytt bilde hver måned! :-) Nå er Mia rett rundt hjørnet, hun har begynt å følge etter meg nå hehe. Klask klask på flisene og klukkende latter når hun hører meg. Moro med krabbing :-)
Millapril Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Dette er jo en kjempeidé og blir sikkert årets hit på julaften. Vi skal helt klart bestille det. Ser også at mange fotosider har sånne fotobøker du kan lage selv, med bilder og kommentarer. Det er jo også koselig å få (selv om mange besteforeldre sikkert har tonnevis med bilder selv..) Så koselig at Mia krabber etter deg, det er jo bare så koselig! Så moro at hun har fått skikkelig dreisen på det! Det gikk jo veldig fort fra de første spede forsøk til full action! Gleder meg til å se henne dure rundt!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Kalender er genialt. Vi lagde i fjor til besteforeldre og en til oss selv. Og det er vi veldig glad for! Så husk å lage en ekstra som dere kan ha på kjøkkenet hjemme! Her var det stooooor stas! Smiler litt til Mia som har skjønt krabbingen! Det er artig når de kommer til det!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Ja vi har allerede laget noen til familien og skal lage noen til. I tillegg skal besteforeldrene få fotobøker. De er skikkelig fine. Noen venner av oss har laget sånne etter hver ferie. Bøker holder seg jo ganske bra ifht bilder i fotoalbum. I tillegg kan man jo på disse sidene lage alt mulig annet rart også. I fjor fikk besteforeldrene mine kopper med bilde av kusina mi. Det var stor stas kan du tro og de drikker kaffe av dem hver dag for å ta en titt på barnebarnet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå