pøber´n & je Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer med dagen snuppa. Gleder meg sinnsykt te lørran. Jeg vet at du sikkert kunne ha hatt en litt bedre feiring, uten syke barn og sånne ting. Men håper den blir grei åkkesom.
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer så mye med dagen snuppa:)) November er fin mnd og ha bursdag i Håper du får en fin dag.. Klemmer
Northernlights Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer med dagen din! Håper du har en koselig bursdag =o) STOR klem fra
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk pøber`n & je. Gleder meg syyyykt mye til lørdag jeg og... M. vil jeg skal hente hun kl 7 lørdag... ;o) Gått greit da, men kjedelig at midi er syk ja ( Blir nok hjemmedag for gubben i morgen. Jeg har ikke tid! Nå har vi akkurat spist en bedre middag... ) Takker og til alle andre for gratulasjonen :oD (PS! Hønemor... Fått SingStar i bursdagsgave... hihi)
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Hihihihi bare og synge i vei nå da lol Klem
ღtili35ღ Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer så masse med dagen. Stor klem
minst Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer med dagen!!!!! Gleder meg syyyyyyyyyyyyyyk til lørdag jeg og !!!! *danser rundt i ring*
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Flink til å danse gitt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå