Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Når begynner magen å vokse jenter?
januar-baby Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 På meg vokste den veldig mye fra 4,5-5. md til 6. md. F.eks på ultralyd i uke 19/20, hadde jeg nesten ikke mage. Er nå i uke 29-og nå er den i grunnen "passe" stor. Den trenger ikke bli større-da vil den bli i veien. Men den blir vel strørre regner jeg med. Kjenner baby også på en helt annen måte nå. Kan liksom kjenne foten når hun sparker samt liksom vekten av babyen. Er føstegangs.....
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg gikk over til mammabukser i uke 13 - og har litt mage ja De vanlige buksene ble for trange i hvertfall
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Jeg gikk over til mamma klær i uke 13. Nå er jeg i uke 18 og alle kommenterer at jeg ser ut som en elefant osv.. Ikke så morsomt. Men søtt med mage
michelle **venter gullgutt** Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 jeg begynte å få sspørsmål allerede i 12 uke. nå ser jeg høygravid ut og er bare 16 uker på vei... tvillinger kanskje? skal på ultralyd om 2 uker
Dizzie_mortil3 Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Det begynner å vises så vidt på meg nå (med klær på altså) og jeg begynte med mammaklær forrige uke. Er nesten 18 uker nå. dette er forøvrig minst en måned tidligere enn forrige gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå