MissAntrop Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 r ikke det en cowboyhatt da? Mener det.
Silja FullFres McQueen Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Hehe, sier som Siklerotte... Er vel bedre å google det og få opp et bilde, istedet for at vi skal forklare deg... Eller finne en link til deg... =P
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Haha, ja hvorfor ikke google:o) Er ikke så inne på googlinga, men takk for tipset;)
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Mamma har satt meg i oppdrag å finne slik til 50 årsdagen til pappa:S
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 ehm..hvordan fant du frem til din baby egentlig? gå på google, skriv in stetson og trykk på feks bilder.. da kommer du nok til å finne ut hvordan den ser ut. ellers kan jeg sende deg bilde av min.. den er lys beige og laget av beverskinn. fiiine hatten min.
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Haha, sambo har også en beige cowboyhatt liknende sak, visste bare ikke at det var det som var stetson. Høres litt mere fancy ut på navnet liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå