Kasandre Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 hei hei! eg testet veeeldig svak positiv idag (10 dpo ca) med first signal test, nåken med erfaring fra den testen? einaste symptomer eg har hatt er utrolig såre brystvorter,litt murring+uvanlig trøtt. no ista når eg var på do var det bittelitt brunlig utflod og no e det ingenting..?? farlig eller heilt normalt?
Meg, J & L Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Husker eg hadde det..Heilt normalt!! Husker ikkje koffor, feste blødning kansje?? Hvis legen din har UL på kontoret,kan du jo nevne det... Så får du kansje hilse litt på spira!!
Kasandre Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 hehe, har ikkje ringt lege eller nåke enda, trur ikkje heilt på det enda:) må få minst to positive tester til før eg kan tru det trur eg! jobber på sjukehus då, so kan jo hende eg kan snike meg en tur forbi gyn en dag:)
Meg, J & L Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Glemte jo å sei gratulerer Er du vestlending eller?
Kasandre Skrevet 6. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2007 venter litt med å takke, e litt i sjokk.. ja, vestlending eg veit du;) kor langt e du i prøving? skal forresten sei at eg ikkje var prøver, det bare skjedde(om det har skjedd då)...men e ikkje akkurat lei meg om det er då
Meg, J & L Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 vestlending eg òg..Hordaland..kan eg spørre kor du er frå? Eg prøver 1gang no..Har ein fra før..
Kasandre Skrevet 6. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2007 ja da:) I fra sogn og fjordane eg! eg har ikkje barn, so e vel litt av en omstilling om eg skal til med slikt no;) kor gamal var du når du fekk første då?og korleis var det?
Meg, J & L Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Fekk han i 2006. Så då var eg 23.. Litt omstilling i bgy. ja, men man venner seg fort til det! No er det bare deilig å stå opp tidlig og ha noen som krever din oppmerksomhet liksom! Det blir kjempe kjekt!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå