DippeDuppeDatt`n Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Heia! Jeg skal begynne på jobb igjen snart og gutten vår 9mnd. trenger barne vakt noen enkelte dager i uken... Samboeren min har ei snill tante som vi har spurt om å passe gullet ca 7-8 timer når jeg er på jobb.. Om hun kommer til oss el jeg leverer gutten hos henne kommer vi sikkert til å bli enig om etterhvert. spørs når på døgnet jeg må på jobb... Og maten kommer jeg til å ordne med selv.. Men så lurer jeg på hvor mye det er vanlig å betale hver dag? Noe ekstra betaling når hun kommer til oss kanskje? Og er det noe jeg har kanskje glemt å tenke på?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 tja..25-35 kr er vanlig...kommer litt ann på om det er svartt eller hvitt
RundLurt? Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 minimum 30 kroner hvis det er sort, 50 og oppover hvis den er hvit
DippeDuppeDatt`n Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Kanske dumt men det er i timen det er snakk om ja? Synes 30 dagen høres fryktelig lite ut??
En Prins + Prinsesse Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 snakker dere om kr i timen eller om dagen?? 50 kr dagen syntes jeg hørtes veldig lite ut.....
tvkrus Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 timen vil jeg tro ,jeg tar 200kr for dag eller 30kr timen hvitt
DippeDuppeDatt`n Skrevet 6. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2007 =o) 1000 takk for opplysende svar til alle mammaer som har tatt seg tiden til å svare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå