Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 hei hei,har prøft å bli gravid i 1 år nå med en abort å en exu... va innpå her før,men måtte ut for en litn stund! hadde annet nick da som æ itj huske no hehe=) men d æ lurt på ja,ka hete den kurn som man kan få for at man ska bi gravid? e så utroli glømsk=) takk på forhånd damer=)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hei.. Kan ikke svare på spørsmålet ditt men ønsker deg velkommen:o) Håper det klaffer for dere snart.. Har selv prøvd i 20 mnd..
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 d går bra,æ huska d etter at æ skrev innlegget hehe! d hete jo pergo-kur hihi,hoff æ e så borte vekke for tia=) takker for d,å håpe d går fort te dokker å!
mom2agirlandaboy Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Hei og velkommen! Jeg har også nettopp meldt meg inn i klubben:-) Har et barn på halvannet år, og sluttet med pillen for en måned siden, så er en relativ fersk prøver.... Sist tok det oss omtrent et år å bli gravide, så jeg ble litt nysgjerrig på hva den kuren du nevner er for noe?? Masse lykke til!
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 pergokur ska vist hjelp egget te å fest sæ tru æ,d e mang som har klart å blitt gravid på første kur`n der....så æ håpe at d klaffe te mæ å,ska snakk me legen min om d neste gang æ ska dit å hør om kess d fungere å slikt=) så hyggeli at d e fler i samme båt her da,har jo prøft i 12pp vi no me 1 spontanabort å 1 exu....så håpe d klaffe neste pp,ska ha tr no på fredag=) lykke te fremover,må bare ta kontakt pr.brev hvis du ønske d så kan vi jo hold kontakt=) klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Hei snuppa! Er så glad for å se at du er tilbake! Håper at tanta holder seg laaangt unna! Skal du teste på fredag? Var ikke ditt gamle nick vilbigravidno? Har IKM på mandag eller tirsdag om en uke jeg. Har du noen symptomer? Pergo stimulerer eggløsningen, sånn at de som ikke har EL får det. Men de som sliter selv om de har EL kan også få det for å få bedre kvalitet på eggene, også slippes det gjerne fler enn ett;) Har hatt lyst på det selv, men jeg og sambo er litt usikre på om vi vil ha en forhøyet mulighet for flerlinger. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå