tertilus Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Dette lurer jeg også på. Har hørt at man ikke bør ha spiler da dette skal hemme melkeproduksjonen. Stemmer dette? Har veldig lyst på spiler egentlig. Synes puppene blir så uformelige uten...
Sunniva78 har to små Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Er vel ikke så godt å sove med spiler...? For man må jo ha på bh`en døgnet rundt... Men klart det går jo an å ha med spiler som man har på på dagtid, eller når man skal bort da:-) Lurer på hvilke merker som er bra jeg også, og ikke minst str! Hvor mye skal man gå opp?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 jeg bestillte 2 stk fra sparkjøp, med spiler da, synes dem var kjempeflotte, ga god støtte og var behagelig å ha på...
løve81 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg har prøvd mange forskjellige, og den jeg er desidert mest fornøyd med er en i bommull uten spiler fra triumph. Koster 299 ca, men jeg ville heller hatt to slike og vasket og vasket enn å hatt 5 fra HM (de funka ikke for meg) Den jeg har fra triumph har jeg faktisk inntrykk av at de fleste er fornøyd med enten de har store eller små pupper. Har desverre kun funnet den i hvit hittil i allefall. det er den med små vertikale streker i stoffet...
fullrulleihuset Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Var veldig fornøyd med triumph sine, og en type de hadde på lindex. De jeg kjøpte fra HM kastet jeg, de var ubrukelige. Veldig fornøyd med å bruke innlegg av ull.... evt med papir innlegg innerst den tida det står på som værst =)
**geisha**06♥08 Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Kjøpte 5 forskjellige da jeg fikk første jenta mi, 4 dyre (opptil 299,-), og en billig.. de jeg var mest fornøyd med var fra lindex og kosta 99,- og fra Schweger som kosta 299,-
Meg, J & L Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 triumph sine..Kjøpte de på Cubus tror jeg,....299,-Kjøper de vel mange steder..Hadde Hm sine til krisebh..Helt ok. Men triumph var klart best!!!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Jeg kjøpte noen amme-bher på lindex og h&m, de var alle uten spiler. -fant ingen med spiler i vanlige butikker. Disse var helt greie å bruke, men må jo si at puppene ble ganske uformelige i dem. Kjøpte etterhvert en med spiler fra en undertøysbutikk, som kostet 399. Følte meg som en ny kvinne (hehe) når jeg endelig fikk på meg den! Puppene så jo så mye bedre ut med en gang! Går nok til innkjøp av minst enda en bh med spiler til denne gangen. -Et lite tips angående sove-bh når man ammer; Jeg sov med de amme-bhene uten spiler, men problemet er at de vrir seg så. Har ikke tall for hvor mange ganger jeg våknet med bhen på skeiva, og melkesøl overalt. Denne gangen kommer jeg til å kjøpe en stram sportsbh, eller no. Håper og tror den vil funke bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå