Liagora med 2 jenter Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jaja, lovte meg selv å holde meg unna bim denne måneden. Men greide det ikke..hmrf;p Har bestillt en pakke med 30 g test strips på nett og er godt forberedt på en ny pp. Orker egentlig ikke stresse med eggløsningstester. Enten har man det eller ikke, så får spenningen vente å se om ett par uker. Satser virkelig på at det skal gå denne måneden, men tror ikke på noe som helst. Det eneste som er kjipt nå er å gå høygravid i sommer.
Jippi! Maibaby! Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg håper at jeg har ikm i uke 48... Forrige syklus ble 10 dager lengre enn vanlig, men jeg satser på at jeg er tilbake til normalen denne perioden. Jeg hår kjøpt noen el-teststrips, men jeg vet ikke om jeg har noe lyst til å bruke dem... Blir litt klinisk liksom... Dessuten har jeg rimelig god kontrol på når el er selv, med slim og murringer... Håper veldig på denne måneden vi og... Det hadde vært veldig hyggelig å ha en liten "hemmelighet" i jula.
Liagora med 2 jenter Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Ja, gikk 7 dager over forrige IKM, men satser på at syklusen min er som vanlig denne gangen på 31 dager.. Hadde vært topp å sluppet unna all alkoholen i jula;D
Jippi! Maibaby! Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Jeg har vel egentlig meldt meg frivillig til å kjøre i jula (om ikke spiren sitter denne pp, så er jeg jo mellom el og ikm på julaften, og vil nok ikke drikke uansett). Har dere prøvd lenge?
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 hei sann. har ikm i uke 48 jeg også. er nå i min 2pp. håper det klaffer denne gangen. har jo bestilt el test. så får se hvordan det går.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Hej! IKM uke 48 her også, 5 pp, og 1 pp etter SA. Vil bli gravid igjen NÅ!!
Lady`83 Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Hei hei;) Ikm uke 48 her...mer nøyaktig rundt 28.nov....Så er ikke lenge til det blir fullt kjør nå;)Dette er 2pp vår..
Gjest Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Heisan. Ikm uke 48 eller 49 her. Håper masse......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå