Gil Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Gutten vår på to år har så og si vokst ut av sin ullpose (som faktisk er fra jeg var liten . Finnes det ullposer eller annet som er like bra som passer til barn fra ca 2 år og oppover? Han sover jo fortsatt ute i barnehagen og trenger noe som er godt og varmt. Noen forslag?
blond Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Hva med å fortsette med ullposen, men ha på tykk ulljakke eller dunjakke slik at han ikke blir kald på overkroppen? Kan tulle han inn i fleece- og ulltepper hvis han er av den rolige typen. Ellers selges det soveposer i sportsbutikker.
Mikromamma2 Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Voksiposen passer også i den alderen. Kanskje du kan få kjøpt en brukt en? Den er enkel å vaske selv.
trillemamma Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg har aldri brukt ullpose. Jeg pakket gutten min inn i et tjukt og varmt teppe, også kledde jeg godt på han
gretema Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Vi kledde på jenta vår to lag med ullklær og la henne i en vanlig sovepose. fungerte kjempegodt.. Kjente aldri at hun var aldri kald..
Kebbelife Skrevet 15. november 2007 #6 Skrevet 15. november 2007 Jeg er i samme situasjon som deg og har skaffet meg Ajungelacs Little Viking. Den har avtagbar del nederst slik at den passer i vogna, men barnet kan ha den som sovepose til det er 10 år. Fordelen er at du slipper å gjøre en slik investering bare for èn vinter. Ulempen er at den ikke er så veldig stilig å se på.
ayme Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Jeg kjøpte en voksi pose når gutten min vokste ut av lammeskinn posen. Den fungerer veldig bra og er god og varm. Kan jo ha den helt til han ikke sover i vogn lenger. Den er litt stor og klumpete men det synes jeg bare er fint for da vet jeg at han har det godt og varmt. Jeg kjøpte den brukt på finn for 1000-, ellers koster de ny 2300-, på babyshop. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå