Katrine♥ ~Over terminen~ Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Fy søren! Nå har jeg prøvd å gjøre husarbeid, men måtte sette meg ned! Gjør så JÆ.... vondt i skrittet og over i lårene! Har i en god stund hatt vondt på rompeområdet og korsryggen... Men bare plutselig i helgen har jeg fått så sinnsykt vondt i skrittet!? Er vondest når jeg tråkker på ett ben (feks når jeg løfter bena når jeg skal kle pa meg), når jeg reiser meg og når jeg snur meg på natten... Det verker hele tiden (stikker også endel), men er vondest da.. Er dette bekkenløsning? Noen som har det samme?? Takker for svar! Hilsen bekymret
trebarnsmamma? Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg hører egentlig til på 2. trimester men er sykemeldt og kjeder meg litt, det høres ut som bekkenløsning ja.
Amanda- Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 jeg har bekkenløsning og har det slik.... men kan ikke si om det er pga bekkenet det er slik....
*1+1=2 små* Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 jeg hadde det ikke før(har slitt med bekkenløsning leenge) men fikk den type vondt nå de siste ukene.....vet ikke hva det er faktisk...
KristineH79 Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Jg beggynte m vondt i ryggen og hadde det 5-6 uker. En dag var jg og ei veninne på shopping i sverige og på kvelden fikk jg vondt foran! Det viste seg å være bl i symfen. Høres veldig likt som d du beskriver! Du burde få en henvisning til fysio fra legen, fysio kan hjelpe deg å holde d i sjakk.
Turbo 01 og Sleepy 07's mamma Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Et pittelite tips: Hvis det finnes en manuellterapaut i nærheten av deg, så krever de ikke henvisning fra lege og det er gratis å gå til når det gjelder bekkenløsning )
YumYum2 Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Har det samme.. har også vondt i skambeinet. kjennes som jeg har blåmerker hehe:P men jeg også får veldi vondt når jeg løfter et bein:S
vero:o) Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 hehe ja har hatt det lenge jeg og,,,kjennes ut som blåveis på skammbeinet ja....men er vondest når løfter ene foten eller snur meg i senga...
mamma til 2 små:=) Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Ja har det som du beskriver og jeg har bekkeløsning Et helvete å snu seg også!!! Alt tar en evighet hehe
Micha.. Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 jeg har det samme og har hatt det siden uke 14 så jeg vet godt hvor vondt det er... spesiellt på snu seg i sengen eller å prøve å trykke på seg sko.. det beste er å prøve å hvile mest mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå