Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Så man kan trygt slutte etter fylte 6 mnd altså?
Elisabeth&Kevin Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 det kan du, æ slutta når han va 6 mnd å dæm vaskes i oppvaskmaskin på 65 grader. veldig lettvindt når man slipper kokinga.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Jeg puttet flaskene i oppvaskmaskin etter 2 mnd jeg, fikk beskjed om at det var helt greit på helsestasjonen. men tuttene koker jeg selvsagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå