NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Er det noen flere her som er på overtid?.. hadde termin 1 nov.. og ingen tegn på at babyen kommer snart. har sååå lyst til å holde nurket snart.. flere i min situasjon?
Amanda- Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 har termin i dag... leeeei.... virker ikke som det skjer noe...
Moyra Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hadde termin 1. november jeg også.. Har blitt strippet 2 ganger og går rundt med 3 cm åpning.. Jeg er skikkelig deprimert og lei... Vet akkurat åssen du har det..
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 det værste er at det går på humøret.. som vingler opp og ned hele tiden.. har prøvd det meste. kanel,sex,gå trapper....
Moyra Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Jeg ligger bare og sover for det meste.. Får noen gråteutrbrudd innimellom.. Er skikkelig deprimert, og bekymrer meg for at jeg ikke blir satt igang før den 15. Skal jeg virkelig behøve å ha det sånn i 9 dager til? Har prøvd alt jeg også... Kom akkurat hjem fra en laaang og tung tur med oppoverbakker og trapper og ujevnt terreng, så nå er jeg helt kake.. Sex har vi også masse av, men det ser ikke ut som om den vil ut... Skal juble når riene setter inn!!!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 ønsker deg lykke til moyra... så får vi håpe den kommer i natt!
Moyra Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Takk det samme NoBlonde Er dette din første?, og hvor skal du føde?
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 6. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2007 Dette er min 3 dje.. men det er 13 år siden sist .. skal føde i n-trøndelag:) du da?
Moyra Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Så kos da Dette er mitt første, og jeg skal føde på Akershus universitetssykehus (AHUS)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå