Gå til innhold

GRYSOM..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hørte din søster testet positivt på tester hjemme, neg på blodprøve , men fortsatt var gravid..?? fikk søsteren din noen formening fra legene om hvordan dette kunne ha seg?? jeg har testet positivt 8 ganger hjemme (svaake CB), fikk tlf fra legen nå om at blodprøven var negativ..

frustrert her jeg..;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

legene skjønte ingeting , hun tok to tester hos legen å en hos helsesøster. alle var negative.

men hun testet positiv på hjemme tester...

rare greier ikke sant? vent noen dagen blir grav testen sterkere så er du nok gravid. men som regel så bruker jo slike tester å være nøyatige..

håper at d ordner seg for deg!

Skrevet

Tok hun blodprøver? eller var det bare graviditets tester?? tror nok hjemmestester er mer følsomme enn de hos legen.

Tar nok en ny test til fredag..

Men i utgangspunktet gikk jeg på cerazette (har ei datter på 10,5 mnd), og var ikke planlagt, men var sikker p¨å jeg var gravid da jeg testet svakt positivt på Cb.. er jeg ikke gravid nå, så blir jeg det nok snart..skal ikke begynne på pilla igjen,,

Rart med det, en blir litt lei seg når en tror en er gravid..og det viser seg at eb ikke er det..men tetset igjen fredag, så får vi se;)

Skrevet

blodprøver hos legen ja...

håper d har lyktes for dere da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...