Gå til innhold

Dere som har 2 veeeeldig tette...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det???

Snuppa mi er snart 4 mnd, og jeg frykter at jeg er gravid igjen.... Mensen er bare en uke forskinka, så jeg hååååper det bare er kluss i syklus... Jeg er overhodet ikke klar for et barn til allerede nå, men jeg vil ikke ta abort heller.... Huff er så vanskelig...

Men hvordan gikk det med dere??? Det blir jo bare ett år i mellom de eventuelt da.....

 

Tror jeg vil være anonym her altså, kjenner så mange her,... Hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint om noen kunne lagt ut på skravle for meg også:)

 

HI

Skrevet

har lagt den ut for deg:)

Skrevet

Kan ikke svare noe selv, men vet at det finnes et forum som heter pseodotvillinger der mødrene er som har tette :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...