Gå til innhold

Noen som har opplevd

Anbefalte innlegg

Skrevet

at dem gir beskjed FOER de skal baesje og saa slutter med det eller kan man gaar utfra at naar dem har begynt med det saa har dem laert det ?

Mini paa 16 mnd har naa i en uke gitt beskjed om at han maa baesje, med ord pog saa har vi gaatt paa toalettet.

Han begynner ikke aa presse foer jeg setter ham ned dit. Kan vi gaa ut fra at han naa har laert dette eller ?

P.S maa jo legge til at han laert dette av maiden vaar saa han sier det paa engelsk." Mamma , poo poo " sier han. Kjempe soet naar han gjoer det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småen sa i fra når han skulle tisse og bæsje og gikk på do, fra han var halvannet-to år, hadde ikke sluttet med bleien, men han var stort sett tørr.

Så ble jeg syk. Småen sa ifra til pappaen i starten, men faren somler og skal bare.. hele tiden og småen rakk aldri doen lengre.. til slutt gadd han ikke mer og sluttet å si ifra og bare tisset i bleia, av erfaring ville han jo ikke rekke doen uansett.

Skrevet

så lenge dere følger opp og er raske til han klarer å gå selv så vil jeg anta at han er mer eller mindre tørr.

Skrevet

Det tror jeg saa gjerne... Men hvis vi foelger det godt opp saa kanskje det holder da :)

Tissing gir han ikke beskjed om enda...

Skrevet

Vil gå ut i fra at han kan d da ja, så flink han er da=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...