Mor di! Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 "Tusen takk for den fine gaven *** fikk til dåpen! Hilsen X og Y" eller "Tusen takk for den fine gaven jeg fikk til dåpen! Hilsen ***" Eller noe annet??
Me&my Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg skrev noe i den duren. Tusen takk for gaven jeg fikk på min dåpsdag... Men man kan helt sikkert være litt mer fantasifull enn det jeg var :) Ikke min sterkeste side.. Lykke til
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 skrev noe sånt: tusen takk for den fine gavenjeg fikk til min dåp, (dato) klem fra ............( alle tre) eller så skrev jeg takk for oppmerksomheten jeg fikk...
mayaya Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk forden kjempefine ryggsekken "mini" fikk når han ble døpt. Hilsen "Mini", XX og XX
Alba44 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk for det kjempefine/flotte/nydelige bestikket/albumet/boka jeg fikk til min dåpsdag den................2007. Kos fra.............. Slik skrev jeg det på de fleste av takkekortene.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Skrev noe sånt som: Tusen takk for det fine armåndet/smykket/pengene etc. som jeg fikk til min dåpsdag den (dato). Det satte jeg stor pris på! Mange klemmer fra....... Også mitt og faren sitt navn under:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå