081013 Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 var på ul i dag og fikk ikke vite hvilket kjønn vi venter, ikke det at det er så viktig men litt kjekt hadde det vært å vite det. ser at det er noen som skriver at hvis hjerteslag er sånn og sånn blir det jente/gutt. Skriver jordmor ned disse tallene noe sted på papirene mine(vet ikke hvor jeg skal lete) sånn at jeg kanskje kan lese det ut i fra dette?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 tror ikke jm ved ul undersøkelse noterer det for deg ... men både legen & jordmoren som jeg går til kontroll hos noterer det på helsekortet mitt
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hjerteslagene på baby skal skrives ned på helsekortet ja. Jeg husker ikke hva som sies om jente-/gutteslag i farten jeg. Det har iallefall aldri stemt på meg. Begge mine hadde såkalte jentehjerteslag, og begge var gutter. Så jeg ville ikke stolt på det.. Men kan jo være artig å sjekke da! =)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Hjerteslagene har ingenting med om det blir en gutt eller jente du får. Alle slike ting som f.eks "jentemager", "guttemager", "spiser du ditt får du jente, spiser du datt blir det gutt..." osv. Dette er jo motbevist utallige ganger! Jeg ville hvertfall ikke gått ut ifra noen sånne utsagn.......=)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Vist de måler bebiens hjerte over lengere tid de siste ukene av svanerskapet. helt oppi termin.. Kan de KANSJE si om det er gutt eller jente:) Så du kan ikke si det så tidlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå