JegErKlar:) Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 har vært og kjøpt meg hvit "nervøs" fløyelsduk.Har veldig lyst på en løper i midten, men hvilket stoff skal dette være av tro? Blir det rart med et annet stoff oppå fløyelsduken? Noen som har prøvd dette? Andre tips til bordet. Tror jeg har mistet min kreativitet....
ganesha Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Et orginalt tips er å kjøpe gjennomsiktig voks duk. Så dekorerer du bordet med masser av babybilder og legger duken over slik at bildene "sitter" fast. Da kan alle kose seg med bilder mens de spiser, og ta en runde rundt bordet for å studere. Var en stor suksess hos oss Og sef . levende blomster gjør seg !
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 mange fine tips på www.daapssiden.no
JegErKlar:) Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 hei! Så god ide dette var! Har du noen bilder av hvordan det så ut? Det hørtes utrolig søtt ut:)
Gjest Ut på tur Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 kjøp billige roser som du "knuser" og strør over bordet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå