Go`mamma`n... Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Er usikker på hvilke/n barnehage jeg skal søke snuppa inn i.....Er det noe som heter "Åpen Barnehage"? Sånn at vi kan komme å se hvordan det er der, før man søker? Det er jo sånn på videregående skoler, vet jeg....
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Vi tok bare kontakt med barnehagen vi, også ble vi vist rundt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå