Gå til innhold

hvis man er syk og man


Anbefalte innlegg

Skrevet

trener for å gå ned i vekt, altså kondisjonstrening som spinning, aerobic etc. Har man like mye utbytte av treningen da som hvis man hadde vært frisk?

 

Lurer på om det er noen "vits" i å trene, eller bør man la kroppen hvile for å bli fortest mulig frisk...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La kroppen hvile og bygge opp forsvaret sitt..

 

Kommer jo litt an på hva slags syk man er.. men kan du ikke gå deg en tur i skogen eller rydde og vaske litt hjemme, eller hoppe i høyet med mannen?

 

Grei mosjon det også uten å slite kroppen helt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...