Bulikuli Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 trener for å gå ned i vekt, altså kondisjonstrening som spinning, aerobic etc. Har man like mye utbytte av treningen da som hvis man hadde vært frisk? Lurer på om det er noen "vits" i å trene, eller bør man la kroppen hvile for å bli fortest mulig frisk...?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 La kroppen hvile og bygge opp forsvaret sitt.. Kommer jo litt an på hva slags syk man er.. men kan du ikke gå deg en tur i skogen eller rydde og vaske litt hjemme, eller hoppe i høyet med mannen? Grei mosjon det også uten å slite kroppen helt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå