Gå til innhold

er så lei maset til mamma altså ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun og pappa reiste hjem på søndag da hadde de vært her i 10 dager ... men likevel sender hun meg sms om hvordan jeg skal gjøre ditt og datt eller ringer meg ... ganske slitsomt ...

tror hun lever 30 år tilbake i tid ...

Jeg og mannen min klarer da og oppdra snuppa våres på våres egen måte.... kjenner jeg er sikkelig irritert ... da de var her så rydda de i kleskapet vårt, bare la ting i nattborde (privat) og vaska klær osv ... ble sliten jeg .. men er jo takknemmelig for at de hjalp til også da .. men ble litt for mye ... !

Ble litt mye klaging dette her ... !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt.

Vi holder til hos moren min for tiden da vi pusser opp badet hjemme.

Det er utrolig slitsomt!

Skrevet

Huff må være slitsomt...

Men kan du ikke si det til ho da? På en ordentlig måte....

Skrevet

hoi oi oi oi!!!!!!!!!!!!!!!

hadde jeg aaaaldri godtatt!!!! om mamma hadde begynt å rydde i kleskapet mitt eller "snoka" i nattbordet mitt så hadde jeg blitt flyyygings!!

hva om dere hadde sex-leketøy der da???? hoi oi!!!!!

nææ du overreagerer overhode ikke!!!

mamma var veldig masete i begynnelsen om hvordan ting skulle gjøres med snuppene...men jeg sa klart og tydelig ifra at de er miine barn...og om jeg trenger råd....så skal jeg heller komme til henne....sa det på en rolig men bestemt måte...og hun godtok det og har ikke vert noe mas siden....

Skrevet

er nettop det vi har skjønner du ... jeg kasta dem nesten ut på søndag for da ble jeg sikkelig usakelig, mamma begynnte og grine... så de ble til mandag ... jammen glad jeg bor laaaaaangt unna....

Skrevet

Slitsomt. Si fra på en klar og hyggelig måte (om mulig...) He he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...