ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Testa positivt nå idag, herlighet, tenk at det klaffet ved første forsøk! Tenk at gullet mitt skal få søsken :) Han er snart 17 mnd, så da blir det vel litt over to år mellom de, det blir bra Og dette skal vi holde for oss selv frem til jul, mon tro om vi greier det..
tezzzer med 3 Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Gratulerer så mye!!! Det er ikke lett å holde det for seg selv, nei :-) hehe.. Lykke til videre i svangerskapet:-)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 oj så spennende.. lykke til veldig fin alder mellom dem da
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 6. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk til alle :) Har ikke helt gått opp for oss enda Heia Rosenborg forresten!
AE❤️ Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 Såå koselig! Gratulerer! Kjenner jeg får sånn god følelse, det og og være gravid, være mor osv er så herlig! Må jo si at jeg var rimelig dritt lei på slutten da jeg gikk med Celine,men rart hvor fort man savner det, og nesten gleder seg til og bli gravid og få flere barn igjen!!!
ღ ♂ + ♀ ღ +2! Skrevet 6. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk snille dere, det er herlig å være mor og gravid ja Ikke sikkert jeg er like enig når kvalmen, trøttheten, bekkenløsningen og søvnløsheten melder seg, men det glemmer man fort
mammaen til G & A Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 Gratulerer saa masse med spiren!!! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå