Suprise! Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Trodde at man i tillegg til "øvelser" fikk litt varme og masasje...Men den gang ei:( Det er jo det jeg trenger... Hva gjør dere andre?
SuperGlad Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 under første svangerskap fikk jeg varmetepper å massasje. Funket ikke en dritt! denne gangen fikk jeg øvelser for å styrke å bygge opp bekkenmuskulaturen, å det funket!!!!!
Suprise! Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 I og med at jeg er såpass på vei som jeg er er det ikke øvelser som hjelper.(har hatt bl + låsning siden uke 8 ca.er nå 31 uker) Ikke øvelser i den forstand,bare hvordan jeg skal sitte, stå, gå osv... Her hjemme må jeg i dusjen for å få varmet opp bekkenet når det er helt jævlig,samboeren maserer meg litt etterpå å det gjør underverker! Er nok forskjellig hva som funker fra person til person,men trodde bare at LITT masjasje og varme var innkludert:/ Men men... Takk for svar:)
SuperGlad Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 du kan jo bytte fysio. hvis du bor i tr.heim vet jeg hvor du får varmebeslag og massasje
Niem og Patrick Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Var dette første gangen? jeg fikk også bare tips om hvordan ligge, reise meg opp, gå inn i bil osv. men andre gangen fikk jeg mye massasje.. skal tilbake til 3 time på torsdag..
Axus' girlfriend Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Jeg går fysio-studiet akkurat nå, og må innrømme at masasje ikke nødvendigvis er det man prioriterer under en time med pasient. Er ikke det som er mest effektivt, og spesielt ikke i forhold til bekken!!Her er det trening som er nødvendig.
Jentebaby Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 jeg går også til fysio pga bekkenløsning. Det første de gjør er at de "går over meg" med en pennelignende ting, deretter knekker han leddene mine og så får jeg strøm i 15 min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå