grå :) Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Er sikkert jeg også, men ærlig talt. Alle vet ikke alt om alt. snodig greie ikke sant? Får dere ikke svar så er det ofte en grunn til det. Det kan være noe så enkelt som at overskrifta ikke fenger nok til at noen klikker seg inn eller at folk rett og slett ikke vet. Dessuten tar det ofte mer enn to minutter for at folk skal få lest innlegget deres. La oss få litt tid på oss til å lese og svare. vi sitter jo ikke her konstant. iallefall gjør ikke jeg det. Og er barnet ditt sykt og du trenger svar raskt så ringer du lege, helsesøster eller legevakt. Dette er et nettforum og du kan aldri vite om den som svarer har noen kompetanse og vi ser heller ikke ungen, noe som kan være en fordel å gjøre for å få et riktig svar. En tredje ting. Brekk opp teksten litt så er det lettere for andre å lese. Gi også alle opplysninger med en gang så slipper du så mange misforståelser. En sak kan bli totalt annerledes med noen ekstra opplysninger. Sånn helt generelt
yasmina Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 hehe... enig. Men du, sitter du ikke her konstant ? Det gjoer jeg, hele natten ogsaa
grå :) Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Hehe ikke helt konstant, hadde en timinutters pause i sta;)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Ja, helt enig.. Særlig siste. Noen innlegg gir jeg bare opp når jeg åpner og det er 100 linjer tettpakket skrift :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå