Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg klarte det ikke! jeg MÅTTE plutselig ha julemarsipan!! Sambo kommer til å bli sååå skuffet over meg! Jeg er forsåvidt det jeg og, men det var jo bare så syyykt godt! Og jeg som skulle stå på mine prinsipper om ingen julegodt/drikke før 1.des.. jaja.. har enda ikke rørt julebrusen da!
Blå + en i magen Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hihi, kjøpte selv marsipanpølser i går, MÅTTE bare smake;)
*Super*Mamman* Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Fy å fy!!!!!!!!!!!!!!!!! Eier du ikke selvkontroll eller???? Hihi..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Nei, huff.. men det var jo så godt! hehe..
Kvitrebekk Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Sitter her med skumnisser og julebrus jeg så jeg skal vel ikke akkurat si noe... Har forøvrig også en regel om 1. desember eller første søndag i advent. Men det har gått helt overstyr i år for første gang.
Fruen i huset Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Jeg har kosa meg med det i flere uker jeg... Eneste "sjokoladen" jeg har klart nå som jeg er gravid. Når julestemningen kommer, tar jeg gladelig imot... =)
Lillegull2008&2010 Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 For over en uke siden, var jeg å kjøpte julebrus og pepperkaker... fysjamei! men det var jammen godt!!!
HegeKH Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 skjønner godt at du "syndet" jeg... hehe... julemarsipan er jo så utrolig godt!!! nam!
JonathanTheamamma Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Ååååå, nå fikk jeg lyst på julemarsipan, skumnisser og alt det der... Og jeg som egentlig skal prøve å være flink! Tror jeg må sende sambo til butikken jeg...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 ....oi....trodde det var "lov" å synde med julegodtene når vi var gravide...hihi... Jeg har iallefall drukket endel julebrus, og nammm Hadde tenkt å kjøpe en pose juleskum til helga ...ikke si det til noen da..
Blå + en i magen Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 Er man gravid er det lov, hihi;) Får bare håpe vi ikke blir lei før jul da...
Kakebakesøte Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Jeg må bare gi dere et godt argument dere som føler dere har syndet Det er jo NÅ det er godt, for når først julen er her så er jo marsipanen skikkelig gammel. Hehehe. Jeg er vel av dem som hadde syndet hadde jeg vært glad i marsipan (men det er jeg takk og lov ikke )
ALMA1 Skrevet 6. november 2007 #13 Skrevet 6. november 2007 Skal jeg være litt slem nå..?!?!! Jeg liker ikke marsipan og julebrus elr skumbananer,såh jeg klarer meg fint,hihi.......men toffin derimot,namnam,MEN DET er jo ikke julegodt dah:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå