Go`mamma`n... Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Snuppa her i huset NEKTER å spise annet enn pupp og mme. Har prøvd all grøt og middag.......Holdt på i over en måned,men nei....Venter derfor på å få begynne å gi brød:-D
LisaColli Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 vi begynte vel da hun var 7 mnd tror jeg
Go`mamma`n... Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Da kan jeg begynne da kanskje? Snuppa er litt over 6mnd......
Kondis som en murstein Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 En gang mellom 6 og 7 mnd... Og enda får hun bare smuler, hehe... Hønemamma er redd for at hun skal sette i halsen ;o)
Go`mamma`n... Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 Det er jeg oxo :-D Men snuppa har jo fått EN HEL TANN, da :-DDDDD
LisaColli Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 du kan nok bare begynne nå ja:) Victoria hadde ikke noen tenner de 2 første mnd hun spiste brødskive
Go`mamma`n... Skrevet 6. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2007 Kan jeg gi det flere ganger om dagen? Siden ho ikke vil ha noe annet, liksom......
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 mine får så smått...de er 6,5mnd og ingen tenner...bare å prøve seg frem det...med små biter..)
LisaColli Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 vil hun ikke ha noooe annet? ikke grøt og frukt heller? du kan sikkert gi det flere ganger i løpet av en dag ja, tror ikke det er farlig hehe:) du kan jo prøve å ha grøt som pålegg, hehe, kanskje hun blir vant til smaken..
Kondis som en murstein Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 WOW!!!! Kult med en hel tann ;o) Her venter vi ennå... Tannløs og hårløs til ho begynner på skolen sier vi ;o)
Lovehearts Skrevet 6. november 2007 #12 Skrevet 6. november 2007 Vi har to store tenner vi. kom da hun var 4 mnd. men har ikke prøvd å gi skive enda.... (snart 7 mnd) gir man bare en liten millemeter smule når man skal prøve? eller?
Go`mamma`n... Skrevet 6. november 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. november 2007 Hårløs her oxo:-D Storebror tror at lillsøster aldri kommer til å slutte å spise pupp, så han lurte på åssen det blir når ho skal på skolen.....Så kom han opp med et lurt svar.....Mamma, du kan jo legge den ene puppen i matboksen hennes........ :-DDDDD
Kondis som en murstein Skrevet 6. november 2007 #14 Skrevet 6. november 2007 Så smart!!! Problem solved...
Joolimooli Skrevet 6. november 2007 #15 Skrevet 6. november 2007 Snuppa her er snart 6 måneder og har spist grøt en måneds tid. Nå spiser hun grøt til middag og kvelds og grønnsakspure til middag. Helsesøster sa til oss at vi skulle vente med brødmat til hun viste tydelige tygge-bevegelser på lekene sine. Ikke bare sugde liksom... Men hva smører dere på brødet i begynnelsen da???
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 6. november 2007 #16 Skrevet 6. november 2007 Begynte så vidt i dag, og det skled ned faktisk! Han liker ingenting annet, da. Så vidt litt grøt... 6 1/2 mnd Ga bare små, små biter brød uten pålegg. Smører vel på noe leverpostei eller noe sånt etterhvert og ser hva som skjer....
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 6. november 2007 #17 Skrevet 6. november 2007 Hva om dere prøver å ha litt fruktpure oppi grøten? litt friskere smak. Gjør det her i gården når hun blir litt lei. funker kjempebra. Et tips bare:) Ellers så har vi ikke begynt med brød enda. hun er 7 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå