Gå til innhold

Huff! Så sliten. Og da blir jeg så irritabel og sinna.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på 8 mnd og en på 5 år. En gang i uka er eldstemann hjemme sammen med oss. Ellers er han i barnehagen. Jeg er fryktelig sliten for tida pga lengre tid med urolige netter. Og dermed blir jeg så irritabel og tåler veldig lite "tull" fra eldstemann. Han merker det nok på meg og tester sikkert grensene når jeg er sånn. Men i dag gjorde han ting som han så utmerket godt vet han ikke får lov til. Og jeg sier i fra gang på gang uten at det er noen reaksjon, så i stad sprakk jeg fullstendig å brølte til han og tårene bare spratt av meg. Huff! Får så dårlig samvittighet etterpå, men noen ganger flyter bare begeret over altså! Grrrrrrr!!!!!! Han kom å ba meg om unnskyldning etterpå så nå har vi fått snakket ut, men alikevel sitter jeg igjen med en veldig vond følelse.

Andre som mister besinnelsen av og til????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok alle mister besinnelsen innimellom. ( sikkert mange dibbere som aldri har brølt til ungene sine.. du vet.. det er nesten barnemishandling her inne det vettu....)

Min er jo bare 10 mnd.. så har ikke mistet besinnelsen på han da.. men når han blir eldre og tøyer grenser så kommer det nok .. ( håper jo ikke det.. men det er nesten unormalt og ALDRI miste besinnelsen...)

det er helt normalt! Men selvfølgelig får man dårlig samvittighet etterpå.. det skjønner jeg godt at man får...

Skrevet

Takk for svar! Jo da. Tror nok alle mister besinnelsen av og til, men følelsen er fryktelig sånn like etterpå.

Men nå er alt bra igjen og jeg og eldstemann er for lengst ferdig med den episoden. Ihvertfall han! Men jeg har det ikke helt godt med meg selv enda....;o)

Skrevet

Skjønner at dette sikkert ikke føles så bra (nå har jeg bare en liten på 5 mnd), men siden han kom å ba om unnskyldning og dere fikk snakket så virker det jo ganske greit. Kanskje det var det som skulle til? Må bare si jeg synes du har en flink gutt som ber om unnskyldning da! :)

Skrevet

JAda:) her har vi mistet besinnelsen både før fødsel og etter til 6 åringen,sukk. Og max dårlig samvittighet. Heldigvis så rettet mye seg etter fødsel, men har jeg en natt jeg ikke får nok samenhengende søvn blir jeg sliten med en gang og lunta er kortere og tårene sitter løsere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...