Gå til innhold

Fader`as.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over i 7. pp.......

Dette funker jo ALDRI!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, det gjør det!:-D Skjønner godt at du er frustrert nå, like trist hver gang man må inn i en ny pp:´-( Sender over en trøsteklem. Men en vakker dag så blir det din tur:) Husk at det er helt vanlig å bruke inntil et år på å bli gravid, til og med et og et halvt. Så en vakker dag sitter du der med en positiv test i hånden, og da er det verdt all ventetiden:)

Masse lykke til denne mnd, håper dette blir deres siste pp!:)

Skrevet

Tusen takk *dreamer*.

Føles deilig med noen trøstende ord nå. Like kjipt hver gang den tanta dukker opp. Selv om jeg PRØVER å ikke tenke så mye på dette!!

Håper dette blir din siste pp også! :-)

Klem

Skrevet

Takk:)

Jeg PRØVER også å ikke tenke så mye på det, men selv etter snart et år klarer jeg ikke å la være. Får håpe vi snart kan gå over til 1. tri begge to, så kan vi endelig slappe av litt mer:) Urettferdig at det skal ta sin tid for noen. Alle skulle blitt gravide innen et halvt år:P

Klem

Skrevet

Ja, det var et godt forslag! Alle bli gravide innen et halvt år! :-)

Jeg har en sønn på 20 måneder da, så slår meg litt til ro med det. Vi kan i hvert fall bli gravide. Men jeg trodde det skulle gå like kjapt denne gangen. Han satt på 3. forsøk. Hadde såååå lyst til at det skulle være under 2 års aldersforskjell mellom dem...

Jaja.... Vi SEES snart på 1. tri! Avtale???? :-)

Skrevet

Så koselig at dere har en gutt på 20 måneder:) Da vet dere at dere kan bli gravide ja, det er jo godt å vite. Skjønner at det er frustrerende at du gikk inn i 7 pp nå når det gikk på 3. sist. Man forventer jo at det skal ta omtrent like lang tid.

Er med på den avtalen!!!!:-) Jeg går over dit om en uke, så SER jeg deg der ca 3 uker etter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...