Gå til innhold

er en moden når slimproppen går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen tegn på at en muligens er moden?hva er denne slimproppen,vet at dette kan irritere mange som sikkert er ferdige å diskutere denne slimproppen.Min gikk i helga og har termin t fredag,har i 5 dager hatt konstante mensmurringer og stikninger.Tror dere jeg er moden<?skal til legen nå øyeblikk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres moden ut! ;)

akupunktøren min sa at det beste modningstegnet, var at magen sank mer og mer, for det satte visst igang noen prosseser, og min synker av disse murringene!

mine har desverre ikke vart i et strekk, da! har hatt to dager med nesten ingenting.. :(

min termin er på lørdag, og det høres ut som om du leder ann ;)

lykke til!!

Skrevet

føler ikke magen er så innmari langt nede egentlig den har ikke sunket,muligens en stor jente jeg har inni magen.Hodet er festet og alt er klart.murringene jeg har er sjelden vonde bare ubehagelige.men stikningene som kommer og varer bare noen få sek tar pusten fra meg=)tviler på jeg leder ann,men nå skal jeg høre med legen håper han kan strippe meg!

Skrevet

slimproppen har desverre ingenting med modenhet å gjør

Skrevet

min slimpropp gikk 14 dager før termin.. nå er jeg 1 uke etter termin.. så det trenger ikke å ha noe å si dessverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...