guttemamsen80 Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 samboeren min pleier å klippe håret sitt selv med en hårklippermaskin. Han liker å være nesten snau, så da er det jo enkelt å greitt å ordne det selv. Nå er hårklipperen hans ødelagt, så jeg tenkte jeg skulle gi han en ny en til jul. Jeg har ikke noen peiling på sånne maskiner, så jeg håper noen frisører eller andre som vet kan hjelpe meg. Hvilken hårklipper bør jeg kjøpe? Jeg fant denne; http://www.siba.no/index.aspx?sectionId=2647&SiteId=no Er den bra nok tror dere?
It's all about me Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Med den linken kom jeg til: Braun Hummingbird Batteridrevet tanntråd/tannpirker Tviler på at han blir så fin på håret av den, he he. Selv har vi kjøpt Babyliss for Menn til å snaue lillegutt og er utrolig fornøyd iallfall.
guttemamsen80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 nei tanntråd blir vel ikke populært...hehe....jeg er jo helt gal:-) prøver med ny link....det er den philips klipperen fra ellos til 849,- http://shopping.kelkoo.no/ctl/do/search?siteSearchQuery=h%E5rklipper&fromform=true
guttemamsen80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 dytter denne opp.....noen som har peiling på hårklippere?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Den der er vi veldig fornøyd med hvertfall! Nå er ikke jeg frisør, men min kjære bruker den:)
guttemamsen80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 å den funker greitt? Vi hadde en billigere utgave fra philips, men den ble fort ødelagt, så jeg er litt skeptisk:-)
EnUndreneMor Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 jeg hadde satset på bosch. har hatt phillips mage ganger og de har gått dukken fortere,, hadde en bosch en gang og den holdt utrolig lenge, den ble bare borte den,
guttemamsen80 Skrevet 6. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2007 jeg finner jo ikke bosch hårklipper på nette:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå