2 lurifakser Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Å lurer på om dere damer har noen tips på nettsider? Det kan vel være en god del prisforskjell/kvalitetsforskjell osv.. Har ikke bestilt på nett før, så har ingen erfaring med noen leverandører. Men noen av dere har kanskje gode erfaringer?? På forhånd takk =)
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg oppdaget nylig at jeg har gitt feil info om hvem vi har brukt til nå. Jeg sa eurofoto, men vi har brukt fotoknutsen i to år på rad. Det er en som heter stilfull sort(eller noe sånn). Utrolig fin kalender, hvor bildene kan brukes i rammer eller album etterpå. ANBEFALES! ) Kjenner fler som har brukt allfoto, men det var langt ifra bra. Det var type papir-bilder, som ikke kan brukes senere. De som bestilte de var meget misfornøyde, og skal aldri bruke de igjen, for da kunne de likesågodt ha scanna det ut på vanlig papir på egen hånd.
Mamma`n til verdens nydeligste Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Enig med det med Allfoto. Ikke bra kvalitet i det hele tatt! Jeg har brukt Eurofoto og er veldig fornøyd med dem...:-)
2 lurifakser Skrevet 6. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2007 Ok, takk for svar! =) Skal inn å kikke litt på sidene deres!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå