2barnsmamma og hestemamma Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 for de som skal det?hvilken uke er dere i?hva er mest vanlig?er tjue uker,er 21 uker da jeg skal ivei på kurs,men får ikke tatt det senere for sambo drar til utlandet i jobben etter jul og blir borte til terminen min...synes dere det er veeeldig tidlig å gå på kurs da?har jo hakke meg ikke mage som synes engang...sukk
Anonym bruker Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 vi var på første kurskveld i går, er 26 uker. men her nede er det ikke faste kurser de tar det når det er meldt på nok par. vi har to på vårt kurs som skal ha i slutten av mars.så tror nok ikke det gjør noe at du er litt tidlig.
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg var på første besøk hos jordmor i dag, og hun sa at det blir svangerskapskurs like over nyttår eller deromkring.. Samler da sammen de hun kan. Jeg har termin 24 mars.. Blir helt sikkert noen som har lengre til termin enn andre.. Bor man på små steder tror jeg det er veldig vanlig.
mamma`n til nurk Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Skal på svangerskapskurs på helsestasjonen den 7.feb. Har termin 8.mars.
pelleguri:) Skrevet 29. november 2007 #5 Skrevet 29. november 2007 Vi var på svangerskapskurs i går kveld på Ullevål sykehus. Jeg er 35+1. De som var der hadde termin fra midten av desember til midten av januar.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 30. november 2007 #6 Skrevet 30. november 2007 Hos meg blir det i uke 35, har venta lenge og gleder meg masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå