mamamamamamama Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Håpte på å få svar på innlegget mitt om bæremeis, men det er visst ikke mulig.........
Circe Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Jepp.. Kun sofaslitere.. Og perfekte mødre da. Som ikke tør innrømme at de er sofaslitere.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Trenger ikke være sofasliter selv om man ikke bruker bæremeis.. Vi går skjelden på "fjelltur", skiturer..men er med å går turer ved sjøen osv... Bruker da ergobæresele siden det er mye bedre for både barn og voksen.. Ergoen kan brukes fra 0-3-4år :-) Billigere enn meirs også... Brukte meis på eldstemann, og hadde alltid litt vondt i rygg og skuldre etter turene da...men med ergoen så kjenner jeg ikke ubehag etter turene...annet enn at man er normalt sliten.
grå :) Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Jepp sliter sofaen i dag. tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tok før jeg hadde slitt rompeforma merke i sofaen. vettu, jeg aner ikke det pøkk om bæremeiser, men vent litt så skal jeg svare deg
It's all about me Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Litt vanskelig å svare hvor lenge lillegutt brukte bæremeisen når han nå er 18 mnd og fremdeles bruker den.......
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 *rekker opp hånden* hmm.. neida.. får tusle inn på innlegget ditt og se om det er noe jeg kan bidra med da ;-)
trebarnsmamma? Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Vi har bæremeis, bruker den sjelden, bruker mei taien vår mer.
mamamamamamama Skrevet 7. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. november 2007 her har du en porsjon humor, det tror jeg du trenger!! Kom deg ut å gå i fjellet, så blir du i bedre humør. det med sofaslitere var selvfølgelig bare for å få blikkfang, og det funket jo!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå