Candy girrrl Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Her er det stadig mer middag her, smøretur der, kick off meg her og presentasjon m en dyr wisky meg der.. Og så må jo vi ha fritid og. Som ikke er jobbrelatert. Det som irriterer meg er at jeg blir sittende så mange dager aleine med ungen i 13-14 timer i strekk. Noe som kan være ganske slitsomt. Nå har vi flere bleibarn som krever sitt. Hadde ikke brydd meg hvis vi var uten barn/store barn. Men nå synst jeg den stadig Jobb *SKRÅSTREK*festinga er en smule urettferdig mot meg som kaver hjemme.
Candy girrrl Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Var ikke lønninga jeg ville diskutere. Saken er at jeg omtrent får dårlig samvittighet av å gå til frisør. For da er han aleine med 3 små. Hadde ikke hatt samvittighet til å la han sitte så ofte igjen med så mye kav. Hadde ikke brydd meg om det var en sjelden gang eller større barn. Men situasjonen vår er spesiell.
tezzzer med 3 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 uff... skjønner deg.. Her jobber gubben 12-14 timer i strekk man-fre og 5 timer hver lørdag.. Det er ganske slitsomt med unger på 6, 3 og 8mnd. Men så er han selvstendig næringsdrivende med nystartet firma og jeg går hjemme enn så lenge. Tror jeg hadde blitt en smule irritert hvis han var vekk så mange timer per dag og ikke jobbet men satt og kosa seg i fred og ro hele tiden.. Men på en annen side så får vel mannen din kanskje lønn for det og da hjelper det jo dere hvertfall sånn rent økonomisk om ikke annet. Kanskje det er sånn han tenker??
trøndermamma Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Skjønner deg godt! Sett ned foten, for disse smøreturene og presentasjonene kan han stå over! Har en samboer som er selvstendig næringsdrivende, og han var også mye borte. Greit nok det, han driver innen transportnæringen og da sier det seg selv at det blir noen langturer hit og dit. Men i tilegg fikk han mange tilbud om turer og middager. Tilslutt sa jeg stopp! Vi har tre barn, og ungene så ham nesten ikke. Hver gang han var hjemme en hel helg, så ble de forundret....jøss, hjemme en hel helg! Nei, sett ned foten eller forlang at du også skal være med hvis det er mulig. Og ikke ha dårlig samvittighet for at han må være alene hjemme med ungene hvis du skal noe! Det har han bare godt av.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Vet du hva, jeg er så glad for at min ikke har en sånn jobb. Det hadde jeg ikke klart! Jeg er nok veeeldig avhengig av å ha min kjære for meg selv av og til! Selv uten barn likte jeg dårlig når jobben hans kom og "spiste" av fritida vår. (Han hadde slik jobb en periode før, med maaasse overtid og dritt...) Er han nødt til å delta på alt da? Eller gjør han mye av det fordi han har lyst?
Gjest Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 MIn fester ikke med jobben..men jobber mye..så tid sammen har vi kun i helgene..og de er HELLIGE! Vi har 3 barn...2 er bleieunger og veldig krevende...slitsomt og jeg har knapt fritid..men det er nå bare sånn...tida går fort og han tjener godt..vi trenger rett og slett pengene akkurat nå...kjøpt bolig...driver å pusser opp osv.. Er ofte alene med ungene hele uka lang jeg..fra mandag til fredag...bor på landet og kjører ikke bil engang..må ta buss for å handle hvis jeg trenger noe..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 6. november 2007 #8 Skrevet 6. november 2007 Slik hadde mannen her også først.. reiste og det var fredagspilser og middager og ditt og datt og overtid i øst og vest. Men, da jeg ble syk da vi ventet nr to måtte han bare kutte ut.. Det går helt fint.. Nå jobber han akkurat det han skal og ikke mer enn det.
trebarnsmamma? Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 Ja, slik er det her også. Nå som jeg er sykemeldt tar de heldigvis litt hensyn, men han jobber mye helger og netter for å veie opp... Han er sivilingeniør. Hva gjør deres menn da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå