Gå til innhold

Har dere begynt å handle inn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 22+4 å har ikke begynt med noe.. Har dere som er omtrent like langt begynt? Når begynte dere å kjøpe inn ting??

Drømte at ungen kom å at jeg ikke hadde rukket å kjøpe seng eller noe å tiden går jo faktisk ganske fort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei

er i uke 24 og allt jeg har kjøpt er 2 klesplagg..

Ser for meg at allt blir billigere etter jul, så jeg venter til da =o)

Skrevet

Ikke kjøpt en ting enda, men har en del fra før. Vogn, seng, vippestol o.l. har vi. Mangler bilsete... Klær kjøper vi i januar ;o)

Skrevet

Å ja. Har kjøpt mye. Vogn, stellebord, bilstol, komode, masse klær. Og i dag kjøpte eg seng. Amanda sprinkelseng. Den var bare helt nydelig og eg måtte bare ha den. Synes det er lurt å kjøpe litt og litt. For nå er jula rett rundt hjørnet og da går pengene fort.

Skrevet

Kjøpt en startpakke med klær & bestilt vogn bare ... har jo en del fra før ...

Skrevet

Har sikkert det vi trenger av klær, må kjøpe noen ullbodyer og pyamaser, liten ytterdress og lue.

Har fått en hel haug fra en venninne, og jeg har en mor som har venta lenge med bestemorrollen.. Ellers så har vi seng, (fått av samme venninna) og jeg skal få tilsendt vogn. (kjøpt den på finn) ellers så får vi nok en hel del fra den minste nivøen i familien.

Så skal jeg kjøpe klær nå, blir det garantert større str. en 62

Skrevet

Har kjøpt vogn, og en brukt voksipose. Har fått litt klær. Tenker jeg begynner å handle resten i januar/februar. Har lite lagringsplass hjemme, vogna står fortsatt i stua etter en mnd..

Skrevet

vi har vogn,seng,vippestol og masse klær etter den 1. flasker og annet div har vi og...tar litt på salget =)

Skrevet

Er også i uke 24 og vi venter til nærmere jul og etter jul med å handle. :)

Skrevet

Vi har gutt fra før og får jente denne gangen, så den dagen jeg fikk vite det på UL mååååtte jeg bare handle litt rosa ;) Ellers har vi jo masse utstyr og tøy fra før.

Skrevet

Har ikke kjøpt så mye, siden vi kommer til å 'arve' det meste av slekt og venner. Men jeg har så smått begynt å planlegge hvor ting skal stå på badet og soverommet vårt, og hvordan babyrommet skal innredes ;) Og så har jeg blitt veldig interressert i barneromsinteriør..!

Skrevet

Er i uke 22 jeg også, men har ikke handlet inn noe. Har litt fra før, men mangler vogn,seng og stellebord.(siden jeg lånte sist), bilstol og gutteklær må kjøpes.

Har lett lenge etter vogn, men klarer ikke å bestemme meg. Vi må vel begynne nå, så slipper alt å komme på en gang. Det koster jo en del så.......

Skrevet

Anbefaler deg å gå å titte. Har selv termin i februar, og vognen jeg ønsket var det levering i uke 5.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...