Galskapens overhode Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 da var jeg hos jordmor igjen, og målet var 27 cm .. er 24+0 i dag.. Den største gleden var at jeg de siste 4 ukene har gått opp bare 500g.. HURRA!! Var skråsikker på at jeg hadde gått opp 3 kg. Så da sier vekta +1,8 kg fra første kontroll Er ikek verst det med "bare" 16 uker igjen
Trultemora er presseklar!! Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Så utrolig bra Sfinxen!!! :D:D Jeg hadde gått opp ca 2.8 kg på forrige kontroll og da var jeg 22+5 på vei, og både jeg og legen var storfornøyd med det!! Nå har jeg faktisk vært først 50% sykemeldt i 3 uker og 100% sykemeldt i snart 2 mnd i tillegg for skikkelig BL og så det har blitt MINIMALT med bevegelse for å si det sånn!! Så er fornøyd ja! Skal til kontroll neste tirsdag, regner med at det sikkert har kommet på et kg til før den tid! men men....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå