Gå til innhold

SF-mål og vekt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

da var jeg hos jordmor igjen, og målet var 27 cm .. er 24+0 i dag..

Den største gleden var at jeg de siste 4 ukene har gått opp bare 500g.. HURRA!! Var skråsikker på at jeg hadde gått opp 3 kg. Så da sier vekta +1,8 kg fra første kontroll :) Er ikek verst det med "bare" 16 uker igjen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig bra Sfinxen!!! :D:D:D

Jeg hadde gått opp ca 2.8 kg på forrige kontroll og da var jeg 22+5 på vei, og både jeg og legen var storfornøyd med det!! :D

Nå har jeg faktisk vært først 50% sykemeldt i 3 uker og 100% sykemeldt i snart 2 mnd i tillegg for skikkelig BL og så det har blitt MINIMALT med bevegelse for å si det sånn!! Så er fornøyd ja! :D

Skal til kontroll neste tirsdag, regner med at det sikkert har kommet på et kg til før den tid! :)

men men.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...