Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Hvordan går det med dere her inne? Savner dere på 2. tri, men om ei uke kommer jeg etter hit
Erisa* Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Jeg regner meg som en gammel kjent, siden jeg husker nicket ditt;) Jeg har det i alle fall fint, men begynner å kjenne meg mer gravid nå - litt mer ondter her og der:) Men det er absolutt til å leve med! Jeg er 30+0 på fredag, blir litt rart å plutselig være på 30-tallet! Blir fint når du også kommer inn hit! klem
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Hei hei. Her er alt bare bra. Så kjekt at du kommer over snart!! Velkommen skal du være. Hvordan er det med deg da?
Håpefull mamma Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 heisann.. her er alt bare bra.bra du også kommer hit, det går da fremover med oss alle:)
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Kjenner igjen nicket ditt jeg også Her går det så det suser Er i min 33. uke, og er i kjempeform, bortsett fra litt dårlig nattesøvn og halsbrann Skal aldeles ikke klage Ei uke går fort vettu Tiden går om mulig enda raskere her på 3.tri synes jeg :)
Gjest Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Så kos å høre fra dere!! Ja, nå ser jeg virkelig frem til å komme over til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå