Gå til innhold

Må ha raskt svar!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn er 6 mnd. han er surklete i halsen og det er en del grønt snørr og buser..

han er nok blitt forsjøla, men har ingen andre plager. må jeg ta han til lege da, eller kan jeg vente til det går over av seg selv.. sånn som på oss voksne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge allmenntilstanden er bra og han ikke har feber som han ikke blir kvitt trenger du ikke ta han til lege. ;)

Skrevet

Nei, så lenge ungen ikke virker kjempesyk trenger du ikke dert. Kjøp nesespray, nesesuger og dytt et par bøker under føttene til hodeenden av senga så hjelper det litt på den tette nesa. Ellers er det bare å vente:) God bedring ønskes.:)

Skrevet

Kom visst bort i anonym-knappen, - ikke meningen.

Skrevet

Ville sett det an først... Minste her på 6 mnd er også slik, har vært det noen dager, samme har storebror. Men ingen av dem har hatt feber el vært syke ellers... Så jeg lar det gå litt til før jeg evnt gjør noe med lege...

 

Men du må jo bestemme selv, du kan jo ta en tlf til legen å høre hva de mener der... =))

Skrevet

TUSEN takk for svar!!

Da fikk jeg roet meg ned=)

Skrevet

Hva vil du lege skal gjøre?

Man tar barn til lege når de har hatt feber i 3 dager uten å bli bedre. Da ligger det noe annet bak som f.eks. ørebetennelse.

Så lenge allmenntilstanden er god så er det bare noe som må gå over av seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...