opelvectra Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Min sønn er 6 mnd. han er surklete i halsen og det er en del grønt snørr og buser.. han er nok blitt forsjøla, men har ingen andre plager. må jeg ta han til lege da, eller kan jeg vente til det går over av seg selv.. sånn som på oss voksne?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Så lenge allmenntilstanden er bra og han ikke har feber som han ikke blir kvitt trenger du ikke ta han til lege.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Nei, så lenge ungen ikke virker kjempesyk trenger du ikke dert. Kjøp nesespray, nesesuger og dytt et par bøker under føttene til hodeenden av senga så hjelper det litt på den tette nesa. Ellers er det bare å vente:) God bedring ønskes.
nenja Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Kom visst bort i anonym-knappen, - ikke meningen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Ville sett det an først... Minste her på 6 mnd er også slik, har vært det noen dager, samme har storebror. Men ingen av dem har hatt feber el vært syke ellers... Så jeg lar det gå litt til før jeg evnt gjør noe med lege... Men du må jo bestemme selv, du kan jo ta en tlf til legen å høre hva de mener der... =))
opelvectra Skrevet 6. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2007 TUSEN takk for svar!! Da fikk jeg roet meg ned=)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Hva vil du lege skal gjøre? Man tar barn til lege når de har hatt feber i 3 dager uten å bli bedre. Da ligger det noe annet bak som f.eks. ørebetennelse. Så lenge allmenntilstanden er god så er det bare noe som må gå over av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå