Gå til innhold

7 uker og allerede 5870 gram.. stor gutt:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille tass er 6 og 1/2 uke, 7 uker på fredag, og idag var vi på kontroll..

Han er blitt hele 60 cm lang, og veier 5870 gram allerede, så er en stor og fin gutt:-) Får fortsatt bare morsmelk, men har god appetitt..

Han var normal da, lå helt øverst på denne vekstkurven de har på hlsestasjonen, men var helt normal.. Hehe..

Flere som har store babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår var 6400 da han var 7 uker. Godt med litt å ta i da:-)

Og normale er de, skal nok noe til at helsesøster sier de er unormale:-) Selv om gutten vår har alltid ligget bare såvidt innenfor skjemaet.

Skrevet

Min er også 5800g - 7 uker. Tror snart vi må begynne å pudre valkene rundt halsen;-)

Skrevet

hihi.. håvard var 5205g da han var 4 uker, skal på 6 ukers kontroll om en uke.. spennende å se hva han er da samt lengde.. syntes det er kjempe bra at han vokser seg stor jeg, selvsagt er det tyngre å bære på han og sånn men det er jo hvertfall et godt tegn på at melken min er god og næringsrik :D

gode og tykke babyer er herlig... de vokser av seg bilringene når de blir mer aktiv :D

Skrevet

min gutt er også stor...nå er han snart 4 mnd og veier nesten 9 kg..

han får bare pupp :)

Skrevet

Min gutt er også stor:) Veide 6575 da han var 7 uker, får bare mm, veide 3877 ved fødsel

Skrevet

Stor gutt hos oss også - 6270gr og 61,5cm ved 7 uker (3850gr, 53cm ved fødsel).. :o) I morgen er det 3 måneders kontroll, blir spennende å se hvor mye han har vokst siden sist!

... vokser snart ut av bagvognen, ser det ut til :)

Skrevet

Min lille gutt, stakkars...var bare 3,6 kg da vi veide han hos helsesøster idag.... 4 uker gammel. Men han spiser som en hest...hehe

Skrevet

Hihi! Måtte bare svare på denne. Jenta mi var på kontroll for en uke siden. Ho var da 4mnd og 1 uke.. og er 5895g og 62.5 cm:) hehe.. var litt morsomt!

Skrevet

Jenta mi er bare 4 og ei halv uke og 57,5 cm. Hun veir også 5870 gram!! Skikkelig rund og god, og SÅ glad i pupp!! ;o)

Skrevet

Hehe, måtte bare svare jeg også!

Ser ut som vi topper lista her :-) Både på lengde og vekt, hehe!

Lille gutten var 6600g og 63 cm når han var 7 uker! :-)

Og 4900g og 54cm ved fødsel. Veldig spent på 3 mnd kontrollen som er om to uker..........

:-)

Skrevet

Ja dere kan le nå!!!! Min gutt er 7mnd og 3 uker og veide i går 11850!! Han var 74,5 cm for en uke siden og veide da 11700, altså opp 150 på en uke. Og det er jo lite i forhold til tidligere vektøkning. før han var 6 mnd la han på seg ca 300g i uka...!! Ved fødsel var han bare 2960 og 49 cm, så det er en stor gutt jeg har! men akk så søt:-)

Skrevet

min veide 5725 gr og var 60 cm når han var på 6 ukers kontroll, dem er søte når dem er store da =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...