Mamma TB Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 nå har jeg gått med en liten bekymra følelse inni meg etter slim proppen gikk natt t søndag,det sildrer periodevis blank veske og litt gul utflod...var redd for infeksjon men ville heller ishe overbekymre meg.Ringte fast legen i dag i fortvilelse og han var så snill han ville jobbe for min del så etter stengetid skulle jeg få komme å sjekke om jeg var moden og sjekke det som kommer ut=)kan han strippe meg da??må en være moden for å bli strippa og ka vil det si å være moden?har termin på fredag!
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 ja da kan han strippe deg, må være moden for at de skal få tak. Det vil si at mormunnen må være myk og livmorhalsen avflatet. Vet igrunn ikke om alle leger kan dette da men?
Mamma TB Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 jo denne legen kan dette er en veldig spesiell lege,håper virkelig jeg er moden...mn en følelse sier meg at det er jeg langt der i fra....denne jenta må nok regne med overtid!hvis det stemmer at slimproppen har gått er jeg da moden?
smackazz Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 slimproppen har desverre ingenting med modning å gjere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå