Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 våres gjør det .. vi fikk beskjed på sykehuset at så lenge ingen av oss røyker eller er overvektige så har de sett bort ifra krybbedød ... det var før i tiden ... så nå ligger snuppa i mellom meg og mannen min og sover så søtt om natta ... :-)) også er det så enkelt og amme også .. hihi :-)) flere som gjør det samme ??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 japp.. gjorde det med Lille. Kunne ikke falle meg inn å ha henne i egen seng når hun var nyfødt, og kommer til å gjøre det med evt nestemann også. jeg vet ikke hvor mange ganger jeg sovnet når jeg ammet og det var jo bare fint. ingen slitsomme natt-perioder der jeg måtte ut av senga og slå på lys osv. bare å dytte inn puppen og sove videre.
Alba44 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Han sover i senga si frem til 5-6, men etter det sover han som oftest mellom oss. Et spørsmål: hvorfor er det økt risiko hvis man er overvektig?? Aldri hørt før..
Stor_smil Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 Man bør heller ikke samsove dersom man har drukket alkohol eller bruke sterke medisiner som kan gjøre at man sover tyngre. Vi samsov frem til mini var 8 mnd. Syntes det var godt å ha han i sengen vår, men han kunne godt ha kommet over i sin egen seng litt tidligere. Ikke noe jeg angerer på... men jeg tar erfaring ) Så med nestemann blir det ikke samsoving så lenge )
nickoline og supermann Skrevet 6. november 2007 #7 Skrevet 6. november 2007 Han gjorde det en del når han var liten. Synes det var helt genialt jeg. Han har sovet godt hele (med en liten ammepause)natta siden han var bitteliten. kom på eget rom da han var 4 mnd. gikk så lett som bare det. no kommer han inn ved 5 tiden om morgenen......
Dudellidallo og Tillo Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 vi gjorde det litt før, men sov så dårlig selv da, og nå får ikke hun sove i senga med oss, for mye som skjer, blir mer våken enn søvnig av det...
Gjest Skrevet 6. november 2007 #10 Skrevet 6. november 2007 synest det er kos at hun sover sammen med oss jeg ... er jo første barnet og greier ... :-)
☆Anonymia☆ Skrevet 6. november 2007 #11 Skrevet 6. november 2007 får ikke sove jeg om han ligger med meg,redd jeg skal legge meg oppå han eller at sambo skal.. dessuten er jeg redd for å vekke han,verken jeg eller sambo sover rolig.. dessuten syns jeg det er mye bedre å venne de til senga si fra dag 1,så slipper man det senere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå