Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Karomamma Dailis phantomet Plutseliten og dritgrei og en god klem til alle dere andre:-) Heng dere på jenter, her er det plass til mange, lange, varme og gode klemmer!! KLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEM
Plutseliten :) Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk Klemmer og tanker hjelper,og jeg sender mange tilbake til deg og henger meg på listen med en ekstra klem til de andre. Overfører en til datteren min også...for idag fikk jeg et brev der det står at faren hennes ikke orker å snakke med henne,se henne eller ha kontakt med henne fremover.Han er tappet av sin samboers problemer,er sliten trenger ro.Men han er glad i henne og hun vil alltid være i hjertet hans" Og i morgen skal hun opereres.....det har han ikke nevnt,han vet vi kommer oppover om 14 dager...heller ikke nevnt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2007 Så leit å se.....det knyter seg inni hjertet når jeg prøver å forstå hvor vondt det må være for deg og henne..... Sender begge to GIGAMEGAVARMEBAMSEOGHOLDERUNDT klemmer!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 tusen takk, for jeg bare gråter...... fint med klemming da!
Dailis Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Tusen takk. Og jeg sender dere en masse klemmer jeg og!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Og jeg fortsetter å klemme på dere alle jeg:-)) MANGE VARME KLEMMER!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå