Gå til innhold

dere må bare se her!!! vurderer å slutte å amme hvis ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... hvis ikke lillegutt som ikke er så liten lenger... 71/2 mnd faktisk... slutter å spise om natta snart. han våkner 4-5 ganger mellom 23.00 og 7.00... skal ha puppen. og da snakker vi SKAL HA!! dette er f* slitsomt, og har prøvd å kutte ned med å gi smokk og flaske med vann... roe ned, men til ingen nytte. hva gjør man? gir jo den maten han trenger på dagtid også. han har alltid våknet hver 3 time eller oftere på natten....

en trøtt og slien mor som gruer seg til å begynne å jobbe hvis dette vedvarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det høres ikke lett ut. Det hadde i alle fall vært bedre med bare 1-2 amminger om natta! Jeg ville ringt helsestasjonen og spurt om tips. Det høres jo ut som om dere har prøvd det meste!

Hm... Innser at jeg er ganske heldig med lillejenta vår. Hun er 11 uker og våkner 1-2 ganger mellom 23. og 7.

Skrevet

Prøv å gi ham en flaske med mme i tillegg til pupp når han skal legge seg...det gjør jeg og det virker her i allefall :)

Skrevet

Hva med en skikkelig nattavvenningskur? Ferber eller Karin Naphaug eller hva hun nå heter. Du finner masse informasjon om det på forumet her.

Skrevet

på tide med nattavvenning vel når han en så gammel. du kan jo fortsatt amme på dagtid. Spør helsestasjonen om råd hvordan du kan gå frem.

Gjest Ut på tur
Skrevet

Sover han i samme rom som deg? Bor du sammen med pappaen?

Jeg hørte om noen andre som hadde stor suksess med å flytte babyen ut av sitt soverom. Hver gang hun skrek gikk pappaen inn og ga smokken.Når han hadde gjort det noen ganger fikk hun komme inn til sin mor og en kjapp pupp, så la pappaen henne igjen. Hun fikk ingen kos og det var aldri morro å være våken om natten.

Kan du gi mme på flaske om natten? Den er jo ofte litt mer mettende.

Skrevet

Får han mye fast føde på dagtid? Det hjelper ofte på nattesøvnen. Her merket vi stor forskjell fra vi begynte å gi tre måltider (to grøt + middag), da begynte han å sove hele natta.

Skrevet

Jeg har samme problem her, shnuppa er 7 mnd og helt vill...., det verste er at jeg går på skole og har 2 andre barn , så med andre ord dette tar knekken på meg...., ikke vil hun ha mme heller....., hun lærte seg å suge av flaske i forrige uke, har tatt mme 4 ganger, men det var det........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...