Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Jeg ammer alt i fra 30min til en time ... hun har så suttebehov så har måtte begynnt med smokken ... !
Gjest Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 Hun har gjort seg ferdig på 10 min, og det har hun gjort siden hun kom.Smokken fikk hun etter første natta,.... Storesøstra brukte fort en halvtime, men da fikk hun ikke sutte mere..
WWJD Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 de første ukene ammet jeg like lenge som deg men det var fordi jeg hadde lite melk og produksjonen måtte økes. Etterhvert var det unnagjort på 10-20 minutter men da hver 2-3 time døgnet rundt. men du så mye kos det er å amme da! Må jo legge til at det snart er 1 år siden lillegutt ikke ville ha mere;o)
flashdancepants Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Snupp er veldig rask, nesten så jeg lurer på om hun får i seg nok.. Alt mellom 5-10 min., men oftere ned mot 5 min.
Gjest Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Før brukte vi lang tid.. i førsten var det oppmot tre kvarter... Mens nå bruker vi max 5 minutter..og har gjort det siden han var 4 mnd.. han er nå 9,5 mnd
Gjest Skrevet 6. november 2007 #6 Skrevet 6. november 2007 I startet satt jeg lenge og ammet. Det kunne raskt gå en time, jr sovnet litt og bare koste seg litt og så spiste han litt. Men etterhvert så ble det bare kortere og kortere tid. Smokken har reddet mange såre pupper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå